عزيزا... سيفي در پيامي به مناسبت 12 ارديبهشت روز معلم اين روز را به تمامي فرهنگيان دارالعباده و دارالعلم يزد تبريك گفت.

عزيزا... سيفي در اين پيام با بيان اينكه رسالت راستين معلم ، رسالت پاك انبياست آورده است معلم کسی است که تشنگان معرفت و دانش را به آب حیات می رساند و در راه انسان سازي و كمال بخشيدن به آن از هيچ كوششي دريغ نخواهد كرد كه اين خود نيز رسالت پاك پيامبران را مي رساند كه همه تلاش خود را براي رهايي از تاريكي و رسيدن به سعادت براي انسان ها به كار بسته اند.
فرماندار با تأكيد به اينكه معلم مي تواند از طريق نفوذ معنوي و روحي تأثيرات شگرفي را روي دانش آموزان ايجاد نمايد افزوده است مبدأ دگرگوني هاي اوليه در دانش آموزان نفوذ معلم بر روي دانش آموزان است و از اينرو هر چه كمالات معنوي و علمي معلم بيشتر باشد نفوذ او بر دانش آموزان از تأثيرگذاري بيشتري برخوردار است .
رئيس شوراي آموزش و پرورش شهرستان خاطر نشان كرده است بي شك معلمان به عنوان هدايتگران آينده سازان كشور به سمت پيشرفت و تخصص نقش مهمي را در تحقق شعار توليد ملي ، حمايت از كار و سرمايه ايراني ايفا خواهند كرد.
وي با گراميداشت با گرامي داشت ياد و خاطره معلم بزرگ اخلاق ، استاد شهيد مرتضي مطهري افزود : استاد مطهري با کوله باری از اندیشه های ناب و اصیل اسلامی وارد محیط پرمخاطره دانشگاه شد و با تمام توان و نیرو از اسلام ناب و حقیقی دفاع کرد.
سيفي در پايان تبريك روز و هفته بزرگداشت به معلمان و فرهنگيان دارالعباده و دارالعلم يزد تصريح كرده است با تلاش اين  قشر عزيز و در سايه توجهات حضرت ولی عصر(عج)، رهنمودهاي امام خميني (ره) و منويات مقام معظم رهبري (مدظله العالي) شاهد شکوفایی هرچه بیشتر دانش آموزان و آینده سازان ایران زمین در عرصه هاي گوناگون باشيم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا